Blog > Komentarze do wpisu

Babeczki Snickerdoodle - Rudolfy

Babeczki Snickerdoodle - Rudolfy

Ze wszystkich wypieków przeze mnie upieczonych one właśnie cieszyły się na Christmas Fayre największym powodzeniem ;-). Babeczki wykonane wg przepisu Marty Stewart na 'snickerdoodle cupcakes', czyli cynamonowy odpowiednik słynnych ciasteczek (po przepis na ciasteczka zapraszam tutaj). Klasycznie, można babeczki przyozdobić bitą śmietaną oprószoną cukrem cynamonowym. U mnie był to waniliowy krem na bazie śmietany kremówki i mascarpone. Babeczki, do których nie można się nie uśmiechnąć ;-). Pomysł na dekorację babeczek - z tej strony.

Składniki na 28 babeczek:

  • 3 szklanki mąki pszennej
  • 1 łyżka proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 1 łyżka zmielonego cynamonu
  • 230 g masła
  • 1,5 szklanki drobnego cukru do wypieków
  • 4 duże jajka
  • 2 łyżeczki ekstraktu z wanilii
  • 1 i 1/4 szklanki mleka

Wszystkie składniki powinny być w temperaturze pokojowej.

Mąkę pszenną, proszek do pieczenia, sól, cynamon - przesiać.

W misie miksera utrzeć masło z cukrem na jasną, puszystą masę. Dodawać jajka (w całości), jedno po drugim, miksując do połączenia się składników po każdym dodaniu. Dodać wanilię i zmiksować. Na zmianę dodawać do masy przesiane suche składniki i mleko, miksując po każdym dodaniu, aż do wyczerpania obu składników.

Przygotować formę do muffinek, wyłożyć ją papilotkami. Do każdej papilotki nałożyć ciasta do 3/4 jej wysokości.

Piec w temperaturze 180ºC przez około 20 minut, do lekkiego zezłocenia i tzw. suchego patyczka. Wystudzić na kratce.

Krem:

  • 600 ml śmietany kremówki (36%)
  • 250 g serka mascarpone
  • 4 łyżki cukru pudru (lub wg uznania)
  • 1 łyżeczka pasty waniliowej lub 2 łyżeczki ekstraktu z wanilii

Wszystkie składniki powinny być schłodzone. Śmietanę kremówkę ubić na sztywno, pod koniec ubijania dodając cukier puder (uważając, by jej nie 'przebić'). Dodać serek mascarpone, pastę waniliową i wymieszać łyżką.

Babeczki przy pomocy dekoratora udekorować kremem.

Ponadto:

  • duże precelki (Lidl)
  • oczy - białe groszki (w UK - "snowbolls" z Asdy), źrenice wykonane są z roztopionej czekolady
  • wiśnie kandyzowane na noski

Udekorować babeczki.

Smacznego :)

Babeczki Snickerdoodle - Rudolfy

wydrukuj przepis

piątek, 02 grudnia 2011, dorotus76
Print Friendly and PDF
Komentarze
Gość: Martyna, dix227.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/02 12:52:17
Przeeeurocze! :) świątecznie i cudnie
-
Gość: aGa, th6.internetdsl.tpnet.pl
2011/12/02 12:57:27
Piękne :)
-
Gość: Sandra, ent74.internetdsl.tpnet.pl
2011/12/02 12:57:30
aaaaaaaw :) śliczne :D
-
Gość: ucyj, 89-79-29-148.dynamic.chello.pl
2011/12/02 12:59:59
cuda!!!
-
Gość: becia_leszno, 89-68-56-133.dynamic.chello.pl
2011/12/02 13:00:06
BOSKIE!
-
2011/12/02 13:00:41
zapałałam miłością:-)
-
2011/12/02 13:01:48
Ale piękność! Muffki pracochłonne, ale chyba się skuszę, bo radość już jest z samego patrzenia na nie :) Nigdy nie widziałam nic tak ślicznie światecznego i jadalnego :) Cudeńka :)
-
2011/12/02 13:01:50
Dorotko - szkoda jeść tych Rudolfów! Tak słodko patrzą tymi swoimi oczkami... ;-) Ach, Rudolf - łamacz kobiecych serc!
-
2011/12/02 13:04:02
cudaśne :)
-
2011/12/02 13:05:36
Najsłodsze renifery jakie dotąd widziałam!
-
Gość: magda, cqh197.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/02 13:06:44
cuuudo! ktos ma jakis pomysł gdzie kupicw polsce oczy?
-
Gość: magda, cqh197.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/02 13:07:53
Pani Dorotko, a czy to musi byc forma do muffinek? nie mozna polozyc papilotow na blasze? bo niestety nigdy nie robiłam i nie wiem jak to działa
-
2011/12/02 13:08:10
proste, apetyczne, świateczne i napewno 1000 razy ładniejsze niz z tej strony co podałas :)) kolejna propozycja by zajac mojego 4-ro latka !!!
-
2011/12/02 13:08:16
Zaniemówiłam ! :-)
-
2011/12/02 13:08:37
Niebanalny pomysł na coś słodkiego dla dzieciaków!!!
-
Gość: Marta-Ka, aeef125.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/02 13:13:43
noski rządzą ;-)
-
Gość: agula, aehz166.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/02 13:19:06
Białe groszki są chyba w każdym sklepie spożywczym. Świetne te renifery. Na pewno skorzystam z tego pomysłu :)
-
Gość: DARIA, abr178.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/02 13:21:52
ZAWSZE MYŚLAŁAM, ŻE JEST PANI BARDZIEJ KREATYWNA.
-
Gość: Kasia, static-78-8-78-34.ssp.dialog.net.pl
2011/12/02 13:22:01
Pani Doroto:) Te Renifery to pełen odjazd...boskie. Pozdrawiam
-
2011/12/02 13:22:14
:) !!!!!
-
2011/12/02 13:23:47
@ magda, robiłam kiedyś podobne zdobienie muffinek i jako oczek użyłam białych draży (mlecznych). Jakiś czas temu były dosyć popularne w sklepach i można było je łatwo kupić, nie wiem czy teraz też.
-
Gość: Hania, 078088232183.tychy.vectranet.pl
2011/12/02 13:23:51
Na samych papilotkach nie wyjdzie, bo się może ciasto wylać (papilotki go nie utrzymają). Ja robiłam mufiinki w papilotkach włożonych w foremki do babeczek (są tańsze niż forma do muffinek) i wyszły. Chyba skuszę się i zrobię te renifery:)
-
2011/12/02 13:25:08
jasne, Magda, oczy to nawet w biedronce możesz kupić, te takie draże kokosowe albo śmietankowe, albo takie lentilki są w różnych kolorach tam jest m.in i biały i czerwony.
-
Gość: Karolina, cpc1-cove2-0-0-cust814.3-1.cable.virginmedia.com
2011/12/02 13:32:39
Pani Dorotko, czy zamiast serka mascarpone można by dodać serek "Philadelphia"? Rudolfy wyglądają przeuroczo, na pewno zagoszczą na naszym świątecznym stole!
-
2011/12/02 13:33:01
Alez piekne stadko reniferow! Ty to masz pomysly :)
-
Gość: mamazo, dembud2-gw.warszawa.supermedia.pl
2011/12/02 13:36:16
Gratuluję zdolności! Reniferki które były dla Pani inspiracją wyglądają hmmm nieciekawie, a wystarczy wprawna ręka i z mizernej inspiracji wychodzą fantastyczne Rudolfy :)
-
Gość: Dorota Pech, amy171.internetdsl.tpnet.pl
2011/12/02 13:37:33
ja wymiękłam, gęba mi się cieszy od ucha do ucha na widok tych reniferowych mordek :D
-
Gość: Iska, public16154.xdsl.centertel.pl
2011/12/02 14:08:14
Wyglądają cudownie!!!!! Dziękuję za przepis.
-
2011/12/02 14:08:57
Są chyba jeszcze bardziej urocze od ciasteczkowych reniferków, ale technicznie tamte podchodzą mi bardziej. Natomiast w domu dla siostrzeńca na przykład, chętniej zrobiłabym takie super babeczki :D
-
Gość: agata, user-31-175-52-115.play-internet.pl
2011/12/02 14:12:14
cuuudddnneeee :))))
-
Gość: Milenka, afju171.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/02 14:14:03
Śliczne !!!!!!!!!!!
-
Gość: Aga, 0x573adcec.rgnqu1.dynamic.dsl.tele.dk
2011/12/02 14:18:41
REWELACJA!!!! Bombowe sa te babeczki :) Kurcze, robie je jutro i zabieram na silownie. Beda rewelacyjna nagroda dla kazdego kto sie mocno napoci :)
-
2011/12/02 14:24:14
Cała armia reniferów hehe!
-
2011/12/02 14:24:49
cudeńka <3
-
2011/12/02 14:30:18
przepiękne :) Od razu mi sie humor poprawił :)
-
2011/12/02 14:31:13
Asia z Kwestii Smaku dwa lata temu zrobiła bardzo podobne renifery. Przepis zapewne inny ale z wyglądu to bracia bliźniacy ;) Cudne są! Pozdrawiam
-
2011/12/02 14:55:03
Fantastyczne!! Jak dla mnie jesteś mistrzynią...:)
Pozdrawiam!
-
Gość: klaudynasek_s, apw133.internetdsl.tpnet.pl
2011/12/02 15:00:14
a długo Pani Dorotko wytrzyma ten krem? czy należy spiesyzć się z jedzienem?
-
2011/12/02 15:37:19
Zaniemówiłam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie ma takiej opcji, żebym ich nie zrobiła. Dorotko słów mi brakuje, żeby wyrazić swą wdzięczność......
JESTEŚ WSPANIAŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Gość: ambiwalencja, 89-69-187-26.dynamic.chello.pl
2011/12/02 15:39:19
Dorotuś, inne mamy nie mają przy Tobie szans ;) Córeczki muszą być z Ciebie naprawdę dumne, mam nadzieję, że ja też kiedyś to osiągnę... Piękne te Rudolfy!
-
2011/12/02 15:59:23
Urocze, pomysłowe, świetne! Aż czuję święta! :) I oczywiście czekam na kolejne pomysły na świąteczne wypieki ;)
-
2011/12/02 16:15:21
jestem wielbicielką Pani wypieków i bardzo mi się podobają Pani muffiny tak samo jak popcakes! są cudowne!

a może Pani zdardzić jakim aparatem robi Pani zdjęcia? i czy w studio czy w domu?
-
2011/12/02 16:56:05
Boskie, muszę takie zrobić na święta! olśnią wszystkich ;)
-
2011/12/02 17:05:49
Racja, usmiech sam sie pojawia na twarzy :)
-
2011/12/02 17:26:13
Ale super wyglądają!!!!
-
2011/12/02 17:40:17
Uśmiech się sam pojawia na twarzy patrząc na te babeczki ;) Zmotywowałaś mnie, żeby tez coś pokombinować na święta ;)
-
2011/12/02 18:07:57
Mesmerizing Bakes, pewnie ;-). To Canon 400 D, zdjęcia robię w domu, przy świetle dziennym, w conservatory, nie wiem, jak to będzie po polsku, może oranżeria?

Klaudynasek_s, do 2 dni, więc dekorowanie zostawiamy na koniec.

Karolina, nie używałabym philadelphii do tego kremu.

Magda, jak juz dziewczyny podpowiedziały, musi być forma. Czasem można dostać w skl. internetowych tzw. papilotki na stelażu lub inne sztywniejsze, wtedy forma nie jest potrzebna.
-
2011/12/02 18:11:15
A w przepisie ma byc lyzka czy lyzeczka proszku, bo przewaznie to sie podaje na lyzeczki...
A pomysl super!
A
-
2011/12/02 18:15:49
1 łyżka, czyli 3 płaskie łyżeczki. Wiem, wydaje się dużo, ale Martha Stewart zawsze podaje proporcje jak na wesele, co akurat teraz mi odpowiadało ;-). Do klasycznej formy, na 12 sztuk babeczek byłaby to ilość około 1 i 1/3 łyżeczki.
-
2011/12/02 18:24:53
Nie, no rozbrajające!!! Cudne! Fantastyczne pomysły!
-
2011/12/02 18:41:41
Wyjątkowo sympatyczne! :) Nie mogę się napatrzeć... Te noski mają idealne :)
-
2011/12/02 19:03:16
Dorotko, czarodziejko jedna!

Te reniferki tak patrza na mnie jakby zdawaly sie mowic : wez mnie, przeciez wiem, ze sie nie oprzesz :))
-
2011/12/02 19:10:31
Aniołku zgadzam się z Tobą...
Nie mogę się napatrzeć na te Rudolfy...
Dorotka idealnie wycelowała z tymi wisienkami na ich nosek, a te wielkie oczy... rozczulające :-) Mój hit nr 1 z Rudolfami (do tej pory to wielbiłam mojewypieki.blox.pl/2011/11/Mikolajkowe-Cake-Pops-Reniferki.html)
-
Gość: justyna, c55-155.icpnet.pl
2011/12/02 19:17:07
Cudowne! Jutro robię :) Ale chyba z połowy porcji, bo 28 sztuk to strasznie dużo ;))) Pozdrawiam ciepło :)
-
Gość: nataliaghx, ip-178-214-138-24.silesiamultimedia.com.pl
2011/12/02 19:26:22
zakochałam się w nich <3 śliczności- az szkoda jesc! :D
-
2011/12/02 20:31:15
extra sa!!! superanckie:)
-
2011/12/02 20:31:32
Dorotko, jesteś niesamowita! Świetnie wyglądają i wcale mnie nie dziwi,że dzieci chętnie po nie siegały :) Wspaniałe !
-
2011/12/02 22:15:43
Te Rudolfy lepsze niż z oryginału...Nie mogę oderwać oczu... Może przyślesz kilka Dorotko do Polski kurierem ;-)
-
Gość: Tiili22, giiizmooo1.ds.pg.gda.pl
2011/12/02 22:37:04
Pani Dorotko! Te renifery są rewelacyjne! Tylko chyba ciężko mi będzie znaleźć kandyzowane wiśnie.
Ale mam pytanie: tej masy wystarczy na udekorowanie tych 28 babeczek?
Pozdrawiam :)
-
Gość: margaret, 79-70-231-79.dynamic.dsl.as9105.com
2011/12/02 23:31:00
śliczne są :) napisz mi prosze, gdzie kupiłaś wiśnie :)
-
Gość: Lakuleczka, d216-14.icpnet.pl
2011/12/03 08:49:25
Tak jak już wcześniej wspominały dziewczyny - babeczki, na ktorych się wzorowałaś, nie umywają sie do tych cudnych reniferków!!! Jestem pod wielkim wrazeniem Twojego talentu. Wierna fanka:))
-
Gość: Ania, host-79.173.35.23.tesatnet.pl
2011/12/03 10:33:38
Po pierwsze, po raz "enty" jestem zachwycona Twoim talentem! Takie umiejętności to prawdziwy skarb!
Po drugie, jako, że chciałabym sprawdzić, jak wyjdą one spod mojej ręki, mam kilka pytań technicznych: Zazwyczaj piekę muffiny bez papilotek, mam formę silikonową, więc są one niepotrzebne. Czy krem będzie się trzymał bez nich? Nigdy nie robiłam kremu z mascarpone, więc nie wiem, jaką ma konsystencję. I czy można wcześniej zrobić babeczki i udekorować je kremem, a na samym końcu dołożyć rogi i oczy? Jako, że chciałabym przygotować 'rudolfy' na spotkanie świąteczne, jeszcze jedna kwestia, w jaki sposób transportować te cudeńka? Przeczytałam, że przygotowałaś je na kiermasz szkolny dla swoich córeczek, czy przewoziłaś je w jakimś specjalnym opakowaniu?

Pozdrawiam,
Ania
-
Gość: Paulina, jedenzero4-siedemdziewiec.echostar.pl
2011/12/03 10:38:16
Świetny pomysł - Rudolfy pojawią się jutro w moim domu;-) Mam jednak pytanie o sposób wykonania babeczek - już kilka razy podczas pichcenia zdarzyło mi się polec w momencie dodawania jajek do masy maślano-cukrowej. Masa ważyła się, mimo, że wszystkie składniki leżały kilka godzin w temperaturze pokojowej. Czy jest na to jakiś sposób?
-
Gość: Karolcia, 77-252-229-15.ip.netia.com.pl
2011/12/03 14:16:28
hmm... a ma Pani może jakiś pomysł co zrobić, żeby reniferki były brązowe? Dodać kakao do kremu, czy może jak tu : mojewypieki.blox.pl/2011/05/Babeczki-z-piankowymi-kapeluszami-hi-hat-cupcakes.html maczać w rozpuszczonej czekoladzie, czy wpłynie to negatywnie na krem?
-
2011/12/03 14:58:06
nie mogę znaleźć przepisu na Pani pyszne makaroniki - ratunku!!!! Pamiętam, że w przepisie było 200g tartych migdałów i na wierzchu był wciśnięty migdałek...
-
2011/12/03 18:19:22
Anka- chodzi Ci o ten przepis? mojewypieki.blox.pl/tagi_b/503/migdaly.html?PageNumber=5 Na stronie głównej Dorotka ma TAGI - są tam migdały - i wyskakują przepisy z nimi... jeśli to nie to - to poszukaj tam ;-)
-
Gość: Pati, pd9fce43b.dip.t-dialin.net
2011/12/03 21:43:16
aj, moje nie wyszły takie piękne, ale za to już wyszły z lodówki do brzuchów :)
Jak je wczoraj zobaczyłam, to wiedziałam, że córka nie da mi dzisiaj żyć ;) Pychotki
-
2011/12/03 21:52:22
Karolciu, tego kremu nie można pokryć taka polewą, musiałabyś zrobić piankę z tamtego przepisu. Można zrobić krem czekoladowy np. z tego przepisu:
mojewypieki.blox.pl/2008/09/Tort-makowy-z-kremem-z-bialej-czekolady.html
Czekoladę białą zastąpić gorzką.
-
2011/12/03 22:00:45
Paulina, jajka często powodują zwarzenie mieszanki. Wszystkie skł. muszą być w temp. pokojowej, jajka dodajemy jedno po drugim, po każdym miksując na najwyższych obrotach do połączenia. Nawet, jak ciasto zwarzy sie na tym etapie, nie ma to jednak wpływu na wypiek (nie powoduje np. zakalca).
-
2011/12/03 22:03:20
Aniu, krem będzie się trzymał bez papilotek. Dekoracja kremem powinna być w dniu podania, by krem był najświeższy. Transportowałam na tacy, owinięte delikatnie folią spozywczą.
-
2011/12/03 22:09:56
Tiili22, wystarczy.

Margaret, sa np. w Tesco.
-
Gość: Karolcia, 77-252-229-15.ip.netia.com.pl
2011/12/03 22:25:32
dziękuję, na pewno w takim razie zrobię mikołajkowe renifery w tym roku ; )
-
Gość: Agusia, 87-205-193-191.adsl.inetia.pl
2011/12/04 16:39:34
Witam,

czy to ciasto na babeczki po wystudzeniu jest twarde??
-
2011/12/05 10:18:46
Nie.
-
Gość: Ania, idp110.internetdsl.tpnet.pl
2011/12/05 12:44:20
Świetnie wyglądają!! A jak się zachowuje ten krem?? Można je podawać na drugi dzień od zrobienia, czy raczej nie będą smakowe :) i lepiej na świeżo??
-
2011/12/05 13:54:28
Najlepiej na świezo, ale do drugiego dnia wytrzyma.
-
Gość: anciatt, 87-205-219-167.adsl.inetia.pl
2011/12/05 16:39:18
czy ten krem może być zrobiony i dany na babeczki dzień wcześniej? Czy jak włożę je do lodówki to będzie wszystko dobrze na drugi dzień? i to pytanie odnosi się również do babeczek z czarnego lasu. Z góry dziękuje za odpowiedź.: )
-
2011/12/05 17:11:20
Wyżej napisałam. To samo dotyczy babeczek z czarnego lasu.
-
Gość: yone5, r4.limes.com.pl
2011/12/06 00:44:59
Ponoć to faceci są wzrokowcami. Nigdy się z tym nie zgadzałam, szczególnie jak widzę takie cuda na Twym blogu! Miałam robić siostrzeńcom Mikołajkowe Cake Pops, w których się zakochałam od 1-szeg wejrzenia... Specjalnie zakupiłam patyczki. A jednak, te zwierzaki są jeszcze cudniejsze,ech! Chyba będę "musiała" zrobić z obu przepisów.
Ps. Te renifery z oryginalnej strony którą się inspirowałaś, przy Twoich cudnych wyglądają jak niedorozwinięte :).
-
Gość: Miwik, 48-mo6-2.acn.waw.pl
2011/12/06 11:02:04
Dziękuję serdecznie za przepis, też zrobiłam babeczki na kiermasz w szkole. Nie dość, że pięknie wyglądają, to są pyszne. Mały problem miałam z dekoracją - precelki strasznie się kruszyły, no i nie dostałam białych drażetek, więc oczy wycinałam z pianki marshmallow. Ale efekt końcowy był znakomity :)
-
Gość: Naska75, cyp26.internetdsl.tpnet.pl
2011/12/06 13:16:23
Obłędne!!! Sądząc po komentarzach, w tym roku Reniferki zagoszczą na Święta w wielu domach - w moim na pewno! (jako ozdoba na pierniku staropolskim, przełożonym marmoladą, pokrojonym w kwadraciki i oblanym czekoladą) Już nie mogę się doczekać! Dobrze, że pierniczki można piec wcześniej:)
-
Gość: , abnj97.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/06 15:26:49
a co to sa te papilotki?
-
Gość: agata, user-31-174-163-226.play-internet.pl
2011/12/06 15:40:52
Zrobiłam ponad 60 sztuk, chciałam aby było ekonomicznie więc kandyzowane wiśnie w takiej ilości odpadały.

Wymyśliłam na noski jakieś drażetki czerwone, miałam zamiar podsypać je kokosem aby nie puszczały "farby" z nosa :)
Kupiłam w lidlu i w jednym opakowaniu było ponad 20 czerwonych a w drugim tylko 5. Wkurzyłam się i pojechałam do Auchan, tam oczywiście co by kto nie chciał ale tego co ja potrzebowałam nie było.

Ale znalazłam na bazarku luz takie suszone ananasy wielokolorowe, poprosiłam panią o wybranie czerwonych. I z tych czerwonych ananasów przeciętych na pół taką mini łyżeczką do dekoracji potraw /coś takiego jak do wyciągania kulek z arbuza tylko mniejsze/ wycinałam noski :) Ananas w środku czerwony na zewnątrz w cukrze więc koloru nie puszcza na kremie, ale jest trochę zabawy z wycięciem nosków :))

Aha a różki - aby się precelki nie kruszyły przy cięciu namoczyłam je na chwilkę w ciepłej wodzie, później poleżały i zrobiły się ponownie chrupiące :))

Reniferki obłędne, robią furrorę :))
-
Gość: Martha_von_Gac, 90-156-50-129.internetia.net.pl
2011/12/06 16:02:12
Papilotki to te papierowe foremki na muffinki.
-
Gość: karus, 89-73-0-187.dynamic.chello.pl
2011/12/06 20:13:36
witam, właśnie zajadam się babeczkami, które miałam zanieść do pracy, bo wyszedł mi zakalec i nie wiem dlaczego??pięknie wyrosły ale wierzch jest jednak lekko twardy co mogło pójść nie tak?? ps. zakalec chyba można jeść??;)
-
Gość: karus, 89-73-0-187.dynamic.chello.pl
2011/12/06 20:16:10
a! zapomniałam dodać, że nie mam ekstraktu z wanilii, czy to dlatego??zaraz zrobię krem zobaczę jak to razem posmakuje:) pozdrawiam
-
2011/12/06 20:22:58
Miał być tort tiramisu, ale.....jednak Rudolfy. Fantastyczny pomysł na dekorację! A więc czy miałaby Pani chwilę by odpowiedzieć:
1) Same babeczki, ciasto- czy są "pyszne", czy lepiej sprawdziłyby się zwykłe, tylko bardziej płaskie muffiny? Pod Pani wpisem na ciasteczka odniosłam wrażenie że besz rewelacji. A to ważna okazja.
2) mascarpone można czymś zastąpić?
Dziękuję za odpowiedź z góry.
-
Gość: yska, public140773.xdsl.centertel.pl
2011/12/06 21:30:52
a mam pytanie jeszcze raz odnośnie serka philadelphia: czy mogłaby Pani polecić przepis na frosting właśnie z tym serkiem? Czy w ogóle będzie pasował? Bo mam w lodówce 2 opakowania które się proszą o wykorzystanie ;)
-
2011/12/07 16:23:50
Yska, mozesz, bedzie pasował:
mojewypieki.blox.pl/2009/09/Babeczki-urodzinowe.html

Huan-huan, link do innego kremu podałam wyżej. Na muffinki możesz użyć swojego ulubionego przepisu. Te są zwykłe, o cynamonowym smaku - co kto lubi ;-).
-
Gość: babeczka, aaur152.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/07 20:20:17
Witam,
od dawna śledzę Pani przepisy... zakochuję się w nich i wpowadzam w moje domowe menu :) i dziękuję Pani za to, Pani Dorotko z całego serducha!

przy tym przpisie pojawił się jednak problem. Babeczki po włożeniu do piekarnika zaczęły roznąć... i wyrosły ładnie. Potem jednak zaczęły opadać. Patyczek był suchy... a babeczki po wyjęciu nie były puszyste... a takie zakalcowate.. lub jakby niedopieczone...

czy jest jakaś reguła jak piec muffiny?
dół + termoobieg czy sam termoobieg? czy jak? ;) bardzo proszę o radę
-
2011/12/07 20:22:10
Nie ma reguły jak piec muffinki, ja piekę z termoobiegiem. Wg mnie przyczyną ich opadnięcia może być zbyt długie miksowanie składników lub skladniki nie w temperaturze pokojowej.
-
Gość: dorra_96, adhm40.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/07 20:54:08
Zrobiłam je dzisiaj dla znajomych i byli pod wrażeniem, mimo że nie wyszła mi tak pięknie jak Pani dekoracja, ale i tak mimo wszystko prześwietne.
-
2011/12/07 23:02:47
U nas christmas fayre w piatek. Zrobilam 2 ogromne patery tych babeczek. U mnie nosy ze Smarties bo niemoglam znalezc w naszym malym tesco wisni. Pokusilam sie i zrobilam tez rogi reniferow z czekolady deserowej. Jakos sie balam ze slone precelki nie bardzo pasuja do slodkich ciastek. Z takimi rozkami wygladaja przeslodko.
-
Gość: , afox128.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/07 23:27:11
kaziunia, a jak zrobiłaś te rogi z czekolady? Poproszę jakiś krótki instruktaż ;)
-
2011/12/07 23:38:16
Rozpuscilam czekolade deserowa w goracej kapieli, nalozylam do rekawa cukierniczego z cieniutka koncowka i wyciskalam literki F na papier do pieczenia. Potem wlozylam na 10 minut do lodowki. Po zastygnieciu powtykalam rozki do babeczek. Od razu powiem ze nie bylo latwo ;)
-
Gość: , afox128.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/07 23:52:44
Dzięki wielkie-tego się obawiam, że trudno się je robi...ale spróbuję :)
-
Gość: barbaszka, px1.mp.pl
2011/12/08 12:54:27
Zakochałam się w tych Rudolfach do tego stopnia, że zadebiutowały już następnego dnia, z okazji moich imienin Wyhodowane przeze mnie stado zaskoczyło i zachwyciło i moich domowników, i gości, i mnie samą. Renifery są cudowne i powrócą przy świętach:-) Dziękuję za przepis i pozdrawiam!
-
2011/12/08 18:08:38
Skądżeś dziołcha wzięła takie ładne wiśnie?? Te, które kupiłam tutaj wcale nie są czerwone :( będę je zdaje się musiała zastąpić pestkami granatu, może dadzą radę ;)
-
Gość: maggie, 213-17-173-190.ip.netia.com.pl
2011/12/09 00:32:58
Boże jakie one cudne - robię je na Święta !! :))))) uwielbiam ten blog !!
-
2011/12/09 09:27:14
Jestem zmuszona do zrobienia tych cudeniek na jasełka do przedszkola. Córka mi nie wybaczy braku Rudolfów. Problem w tym, że tata jednego przedszkolaka jest cukiernikiem:/ Ale domkiem z piernika pobiłam zawodowego cukiernika, więc może Rudolfy też zrobią furorę .
-
Gość: kamyk4, 80.50.233.16*
2011/12/09 12:51:27
Dorotko, Rudolfy cude! Gratuluję, że z tak kipeskiego oryginału wyszła taka cudna kopia:D CZy możesz propszę podpowiedzieć nam bardziej "ogniotrwały" krem. I śmietana i serek to produkty łatwo psujące się. Ja wiem, że nie będzie już taki pyszny, ale może bardziej trwały? Jakiś frosting co przeżyje kilka dni?
-
2011/12/09 13:52:16
Kamyk4, krem najlepiej robić na bieżąco. Mogłabym zaproponować Ci krem czysto maślany, ale chciałabyś jeść masło z cukrem pudrem?.. Tylko taki wytrzyma kilka dni..
-
Gość: bezmleczarka, host-46-186-62-22.dynamic.mm.pl
2011/12/09 23:46:32
Superanckie:)!!! Bardzo chciałabym je zrobić, jednak ja i mój synek mamy alergię na białko mleka. Kombinuję czy da się ubić "śmietanę" owsianą, sojową, ryżową lub jakąśtam i czym by zastąpić serek mascarpone... :(
-
2011/12/10 18:08:56
Jestem pod wrażeniem, wieeeelkim!!
-
2011/12/10 21:13:06
Cuuudne, zrobię na Święta!
-
Gość: ania, 31.96.129.1*
2011/12/12 13:27:05
Zroblam te babeczki, zamiast precelkow zrobilam czekoladowe poroze w bardzo prosty sposob, rozpuscilam czekolade i strzykawka lekarska ja nabieralam i na papierze do pieczenia formowalam rogi, niestety tak jak slicznie wygladaly reniferki tak mi samo ciasto nie smakowalo, cos nie tego :)
-
Gość: , 5adccd2a.bb.sky.com
2011/12/12 19:23:00
Ratunku!!! Jak rozdzielic te precle zeby sie nie lamaly?
-
Gość: bogusiaM, 213-195-152-182.ip.netia.com.pl
2011/12/12 20:20:21
Mam pytanie P. Doroto - czy do ciasta mogę użyć mleka 0,5% tłuszczu czy musi być bardziej tłuste? wiem, że przy niektórych ciastach nie ma to znaczenia, ale może w tym przepisie coś nie wyjść?
-
2011/12/13 10:36:10
Można. Jest w tym przepisie dużo masła, więc tłuszcz w mleku nie ma juz znaczenia.
-
Gość: Tiili22, giiizmooo1.ds.pg.gda.pl
2011/12/13 11:17:35
Zrobiłam te babeczki (na próbę, bez ozdabiania - tylko ciasto) bo chciałam zobaczyć, jak się będą zachowywały w piekarniku, po wyjęciu z niego oraz jakie będą w smaku. I niestety o ile w smaku są w porządku (dla bez rewelacji, choć z bitą śmietaną mogą być lepsze) to "klapły". Zakalec na całego, więc sprawdziło się to, co w komentarzach wcześniej było pisane. Miały być na prezenty, ale się nie nadadzą niestety. A jakby mi drugi raz opadły to bym chyba się zapłakała...

Natomiast pomysł na ozdobę rewelacyjny! Generalnie, nawet zwykłe ciasto można pokroić na kawałki i każdy tak ozdobić. Albo tort, albo desery typu: galaretka z owocami, lody :)
-
2011/12/14 02:07:52
Dzisiaj upieklam, pracochlonne, ale bylo warto, jest pozno w nocy, renifery spia w lodowce a ja wskakuje do lozka. Dziekuje za swietny przepis, Rudolfy wyszly pieknie, oczy wycielam z bialych marshmallows i zreniczki przepisowo z ciemnej czekolady! Pysznosci! Dobrej nocy, zycze slodkich, kremowych snow!
-
Gość: aga, h82-143-146-121-static.e-wro.net.pl
2011/12/14 12:27:06
Mam pytanie- czy mogę na babeczki nałożyć krem od razu i wstawic do lodówki? czy dopiero przed samym podaniem? nie chciałabym, żeby przez kilka godzin krem mi się rozpuścił, a wolałabym zrobić go wcześniej.
-
Gość: jagienkaija, c90-222.icpnet.pl
2011/12/14 16:44:38
Przez kilka godzin krem na pewno się nie rozpuści. Przetestowałam osobiście choć zmieniłam nieco proporcje kremówki wzgl. mascarpone; więcej serka mniej śmietany. Babeczki upiekłam dzień wcześniej i przygotowałam oczy, nosy i rogi. W dniu przedszkolnej imprezy tylko udekorowałam ale od jasełek do poczęstunku minęło nieco czasu. W lodówce wytrzymają z pewnością.
-
Gość: jagienkaija, c90-222.icpnet.pl
2011/12/14 16:47:04
Zapomniałam dodać, że Rudolfy zrobiły furorę wśród przedszkolaków i... rodziców;) Warto pomęczyć się dla dziecka;)
-
2011/12/14 17:38:21
Aga, przez kilka godzin się na pewno nie rozpuści, oby babeczki na które będziesz go nakładała były dobrze ostudzone.
-
Gość: montka, 93.107.216.13*
2011/12/15 00:07:09
Witam, piszę ponieważ znalazłam własnie Twój przepis pod tym linkiem www.mminowroclaw.eu/blog/muffinka/swiateczne-babeczki-renifery, tekst nie sprawdzałem wyraz po wyrazie, ale wydaje ten sam (przepis na pewno), zdjęcia na pewno Twoje. Publikujesz również pod nikiem Muffinka ? Spojrzyj również na to www.mminowroclaw.eu/blog/muffinka/renifery-cake-pops .Pozdrawiam
-
Gość: montka, 93.107.216.13*
2011/12/15 00:13:18
www.mminowroclaw.eu/blog/muffinka/renifery-cake-pops
www.mminowroclaw.eu/blog/muffinka/swiateczne-babeczki-renifery
Pisałam już wcześniej, ale komenatrz się nie pojawił. Zazjrzyj proszę na powyższe linki. Czy to Ty opublikowałaś jak Muffinka ?
-
Gość: mamaM, public-gprs153784.centertel.pl
2011/12/15 09:19:38
Chcą nie chcą muszę zrobić świąteczne rudolfy bo mój synuś zamówił je na swoje 3 urodziny a ma akurat w Boże Narodzenie. Mam nadzieje ze mi również wyjda takie przecudne :D
-
Gość: MM, 212.160.148.17*
2011/12/15 15:41:15
Jutr orobie renifery na baaaaaaaardzo wazna okazje :)) Pani Dorotko, czy moze Pani zaproponowac bardziej wystrzałowy podkład tzn sama muffinke? czy te:

mojewypieki.blox.pl/2009/09/Babeczki-urodzinowe.html

w smaku nie sa lepsze, bardziej nietypowe? jakos mnie zwykle ciasto z cynamonem nie porywa :(

PS. rajp po 9 supermarketach- w koncu w tesco znalazły sie białe draże ;)
-
Gość: MM, 212.160.148.17*
2011/12/15 16:13:00
Ach, jeszcze taki pomysł:

a gdyby przeciag babeczki na pol, doł delikatnie nawilzyc spirytusem, posmarowac warstwa kremu nutella + mascarpone, nakryc góra i na to rudolfowa ozdoba :)?

Co Pani mysli Pani Dorotko?
-
2011/12/15 20:27:25
Montka, dziękuję za linki, ja nie jest Muffinką ;-). A na pewno nie publikuję w innym miejscu. Niestety nie mam czasu teraz się zająć tym skopiowanym zdjęciem.

MM, myślę, ze tradycyjne babeczki z babeczek urodzinowych będą bardzo smaczne. Praktycznie możesz użyć każdych muffinek lub babeczek, które Ci smakowały :-).
-
Gość: montka, 109.77.85.2*
2011/12/15 23:42:25
Tak myślałam. Oburzające !!
-
Gość: Ania, h-87-199-6-142.dolsatbelchatow.pl
2011/12/16 15:21:35
mam pytanie czy mozna zamienic na cos innego ten ekstrakt z wanilii ? Pozdrawiam :)
-
Gość: martsam@vp.pl, 91-145-153-54.internetia.net.pl
2011/12/16 17:35:30
co oznacza "do lekkiego zezłocenia i tzw. suchego patyczka"? oraz co to są papiloty, proszę o szybką odpowiedź !
-
Gość: mariola, bsu46.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/16 18:50:56
Witam pani Doroto! :)

Mam zamiar zrobić te babeczki do szkoły, ale zastanawiam się czy wytrzymają transport; a raczej czy krem wytrzyma ?

pozdrawiam :))
-
Gość: Isabella, 89-77-119-79.dynamic.chello.pl
2011/12/16 18:58:12
Witam!
Przez przypadek trafiłam na Pani stronę z przepisami i nie mogę się napatrzeć na te cuda. Przyznam szczerze, że pierwsza myśl to "skąd bierze Pani na to czas?", ale w tym roku pokuszę się o reniferki po to chociaż aby zrobić frajdę dziecku. No i makowiec zawijany także :-)
Na pewno jeszcze "poszperam" na tej stronie
Pozdrawiam
-
Gość: Anna, 77-254-222-170.adsl.inetia.pl
2011/12/16 21:46:53
Upiekę i zaniosę dzieciakom z grupy przedszkolnej córeczki w ostatnim dniu przed świętami :)
Wyglądają cudnie!
-
2011/12/17 02:22:45
zrobiłam. Furora gwarantowana. Żeby jednak komentarz nie był spamem, powiem, że krem mega z tą uwagą, że serek+ śmietana 30% (nie 36) pozostałiły mało wyraźny wzorek, i rzeczywiście ciężko tak na sucho tek precelki docinać. Tak to naprawdę przeurocze cudeńka, i przy tym b. smaczne. Następnym razem chyba na spód dałabym może jakieś muffinki, ale to moja preferencja (jak dla mnie babeczki zbyt ścisłe). Pozdrawiam!
-
Gość: Monika, aajo252.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/17 10:12:40
Pani Dorotko, czy jeśli do tego kremu dam barwnik w proszku, to coś mu się stanie? I drugie pytanie - czy ten krem jest w stanie wytrzymać 4-5 godzin w temperaturze pokojowej czy może ten krem z babeczek urodzinowych z serkiem philadelphia będzie lepszy?
Pozdrawiam świątecznie,
Monika
-
Gość: witoldyna, h4.ds8.univ.gda.pl
2011/12/17 13:44:48
Zrobiłam, wyszły przepyszne :) Niektóre "rogi" się połamały źle (ciężko jest tak przełamać precelki :)) i wyszły misie lub, według niektórych, myszki ;) Na próbę zrobiłam z połowy przepisu i wyszło mi 16 babeczek (dałam też mniej cukru pudru do kremu). Mama, jej koleżanki z pracy były zachwycone. Nie chcieli uwierzyć, że ja, antytalent kuchenny, zrobiłam coś takiego ;) Krem wytrzymał do kolejnego dnia w lodówce - i sam w misce i na muffinach :)
-
2011/12/17 18:02:57
Montka, dzięki za ten link - odkryłam, że Muffinka kradnie przepisy i zdjęcia nie tylko pani Dorocie, ale i mnie. I ja nie zamierzam odpuścić.
-
2011/12/17 20:39:28
Monika, z barwnikiem za bardzo nie wiem, ja uzywam barwnika w pascie, choć myślę ze z proszkiem też nie powinno byc problemu. Ten krem jest lepszy do trzymania w temp. pokojowej.
-
2011/12/17 20:53:14
Mariola, na pewno wytrzymają transport, krem również :).
-
Gość: LAUD, host-89-228-71-75.olsztyn.mm.pl
2011/12/18 12:33:48
Jak przepołowić te precelki ?
Mi zawsze popękają ;/
-
Gość: cienista, 178-36-86-2.adsl.inetia.pl
2011/12/18 16:21:30
Czy babeczki wraz z kremem są w stanie przetrzymać całą noc?
-
Gość: Joanna, net-93-159-150-1.connected.pl
2011/12/18 16:43:01
Mam pytanie,chciałabym je zrobic na wigilię klasową ale boje się że ten krem nie wytrzyma na drugi dzień. Jak to wygląda? Opadnie na drugi dzien czy nie? :(
-
2011/12/18 16:51:37
Krem spokojnie wytrzyma do dnia kolejnego. Wystarczy przeczytać kilka ostatnich komentarzy.
-
Gość: rudka, 62.152.134.170.dsl.dynamic.t-mobile.pl
2011/12/18 17:48:12
Rudolfy robią furorę w całej Polsce ;)
Koleżanka już piekła i podpowiedziała, że masa wychodzi trwalsza, jeśli doda się dwa opakowania mascarpone.
A ja zastanawiam się czy możnaby użyć śmietan-fixu, który bardzo fajnie przedłuża życie bitej śmietanie.
-
2011/12/18 18:03:54
Można.
-
Gość: Spryciara, public116472.cdma.centertel.pl
2011/12/18 19:03:58
Mam pytanie: a muffinki będą miękkie, czy kruche?
-
Gość: Ola, h-87-199-6-142.dolsatbelchatow.pl
2011/12/18 22:38:42
Czy ekstrakt z wanilii można czymś innym zastąpić bo trudno go w Polsce dostać a szykują mi sie te babeczki do zrobienia :)
-
2011/12/18 22:44:44
Spryciara, muffinki są miękkie, jak ciasto babkowe, nie są kruche.

Ola, mozna pominąć.
-
Gość: Dominika, 62-121-119-184.home.aster.pl
2011/12/19 09:44:02
Witam,
proszę o radę jak nałożyć krem. Nie mam dekoratora. Czy ktoś próbował nałożyć krem bez? Folia albo coś podobnego... dodatkowo muszę pominąć waniliowy ekstrat/pastę. Wisienki kupuję w piotrze i pawle, a draże mleczne kiedyś widziałam w żabce. I tak dla pewności :P "przebić" śmietanę tzn że będzie za twarda (jak masło)? Jak zauważyć, że już czas skończyć ubijać? :P Przepraszam, ale nigdy nie robiłam bitej śmietany. Będę wdzięczna za pomoc.
-
Gość: Aneczq, f2.airproducts.com
2011/12/19 13:08:03
Babeczki wyglądają fantastycznie :)
Może się skuszę i zrobię je na święta...
-
Gość: Spryciara, public24864.cdma.centertel.pl
2011/12/19 18:13:08
Mam pytanie. a zamiast ekstraktu z wanilii może być olejek migdałowy, a śmietana krówkowa może być 30%?
-
Gość: , user-164-126-250-71.play-internet.pl
2011/12/19 19:23:15
Wypróbowałam mase przepisów na muffiny, ale taki zakalec jak w tych nie wyszedł mi jeszcze nigdy.. nie mam pojęcia czym mogł być spowodowany, zrobiłam wszystko jak w przepisie?
-
2011/12/19 19:32:36
Spryciara, może być olejek, ale nie wiem, jak on będzie smakował z cynamonem ;-). Śmietana kremówka może być 30%.
-
Gość: aylona, 94.75.89.*
2011/12/20 10:32:47
czy do masy na wierzch jak dodam odrobinę rozpuszczonej czekolady lub kakao bo chce aby Rudolf był brązowy to nic to nie popsuje? i co będzie lepsze czekolada czy kakao?
Pozdrawiam serdecznie :)
-
2011/12/20 10:33:56
Masa będzie zbyt gesta (czekolada ją wtedy zagęści), więc musisz zrezygnować z części mascarpone. Czekolada lepsza.
-
Gość: Darja, user-31-175-238-14.play-internet.pl
2011/12/20 14:09:38
Jak powinnam piec babeczki? Napisała pani, że piecze z termoobiegiem, ale górą i dół, samą górą czy samym dołem + termoobieg? :)
-
Gość: , 31-187-2-156.home.aster.pl
2011/12/20 15:38:57
Witam, zrobiłam już w sobotę jedną partię reniferków (z połowy porcji) mam pytanie czy robiąc całą porcję część ciasta może "czekać" 20 minut zanim pierwsza partia się upiecze, czy lepiej za każdym razem robić nowe ciasto?
-
Gość: Monika, pbm234.internetdsl.tpnet.pl
2011/12/21 14:51:12
Pani Doroto, potwierdzam, że krem wytrzymuje spokojnie kilka godzin w temperaturze pokojowej. Co prawda zrobiłam babeczki z innego ciasta (przepis wzięłam stąd www.youtube.com/watch?v=_PdFL4YJT3c i całym sercem go polecam), ale krem robiłam z Pani przepisu i wszystko się udało. Dziękuję!
-
2011/12/21 16:07:15
Dorotko, chcę je koniecznie zrobić na święta tylko mam problem - specjalnie udałam się dziś do Lidla, i nie znalazłam żadnych większych preclków buuu. Wszędzie są tylko takie mniejsze polskie firmy Lajkonik, takie jakich użyłam do Rudolfów - cake pops. No i co zrobić? Użyć tych małych? I jeszcze pytanko - gdyby Rudolfy miały być brązowe, czy można je upiec na takim samym spodzie i zrobić krem z nutelli+ mascarpone, znany mi z któregoś Twojego przepisu?
-
Gość: aleksis100, 241net60.net.zeork.com.pl
2011/12/21 16:58:52
Można zamiast ekstraktu z wanilii użyć cukru waniliowego? :)
-
2011/12/21 18:11:17
Aleksis100, lepiej pominąć.

Marzek, można użyć małych precelków, można uzyć innych ciasteczek. Odnośnie drugiej części pytania - można :).
-
Gość: olisia, 241net60.net.zeork.com.pl
2011/12/21 18:24:25
Czy zamiast serka mascarpone można użyć serka almette jogurtowego?? :)
-
2011/12/21 18:26:57
Niestety, nie..
-
Gość: , 241net60.net.zeork.com.pl
2011/12/21 19:07:07
A czy można go zastąpić czymś innym? Właśnie przed chwilą byłam w sklepie i jego nie było :(
-
2011/12/21 19:11:33
Można zrobić z samej kremówki. Wtedy usztywnić smietan-fixem lub nakładac kremówkę bezpośrednio przed podaniem.
-
Gość: olisia, 241net60.net.zeork.com.pl
2011/12/21 19:12:13
"go" czyli oczywiście serek mascarpone ;p
-
Gość: magda, public-gprs254957.centertel.pl
2011/12/21 20:50:29
Przypadkowo trafiłam na stronę prezentującą domek z piernika i tak to się zaczęło... Kobieto jesteś po prostu GENIALNA!!!
Skorzystałam z przepisu na pierniczki (domek piernikowy), a zaraz mam zamiar udać się na polowani na cudowne reniferki:). Bardzo, bardzo serdecznie pozdrawiam !!!
-
Gość: ninka886408, 51.54.51.80.easy-com.pl
2011/12/22 21:17:47
mam pytanie ; ) czym mogę zastąpić ekstrakt z wanilii, jakiej firmy są te duze precle i gdzie mozna je kupic ? (bo u mnie w lidlu rowniez nie ma)
-
Gość: , 082139014161.jeleniagora.vectranet.pl
2011/12/23 15:12:04
zrobiłam wyszły obłędnie, mam jednak ogromny problem z precelkami, podziała precelka na pół - masakra. Masz jakiś patent na to Dorotko?
precelki się kruszą jak szalone, na 5 sztuk jedna wychodzi dobrze
-
Gość: milena, 91.228.35.4*
2011/12/24 13:02:53
wczoraj upiekłam, dziś przystroiłam, pyszności:)))
-
Gość: vitrtualia, dag102.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/24 22:57:13
czy papilotki ktorych pani uzyla to takie standardowe do muffinek czy mniejsze?
-
Gość: Isabella, 89-77-119-79.dynamic.chello.pl
2011/12/25 20:10:49
zrobiłam. co prawda zastąpiłam babeczki muffinkami waniliowymi, od których ostatnio jestem uzależniona, ale atrakcja była niesamowita. jest trochę zabawy zwłaszcza przy zrobieniu rogów tak aby ich nie połamać, ale ubaw miał każdy nawet dorośli :-) pozdrawiam i wszystkiego dobrego na Święta
-
Gość: grazynka, apn-95-40-151-187.dynamic.gprs.plus.pl
2011/12/25 22:41:03
Zrobiłam na święta, najlepszy wypiek jak do tej pory :) tylko te precelki mi jakoś nie pasowały, to wcześniej przygotowałam poroże z piernika

img256.imageshack.us/img256/3842/p1080918.jpg
-
Gość: lubie placki, akz165.internetdsl.tpnet.pl
2011/12/26 15:12:48
właśnie skończyłam je robić wyszły pyyyysznee!!! POLECAM !!! teraz pozostało tylko w kuchni posprzątać :/
-
Gość: ilonka, bgz145.neoplus.adsl.tpnet.pl
2011/12/27 11:43:07
Witam,
podziwiam wszystkie Pani wypieki. Próbowałam kilka i żadne nie okazały się kompletnym niewypałem. Czy te cudne reniferki można posypać takim kakaem dla dzieci, czy od razu zrobić czekoladowy krem. Zależy mi na dwu kolorowych rudolfach ;)
-
Gość: takatam, host-46-186-62-22.dynamic.mm.pl
2011/12/27 22:19:31
Zrobiłam je. Pycha!!! Babeczki upiekłam dzień przed wigilią, jak ostygły zapakowałam w folię. Faktycznie - jeśli produkty są w temp.pokojowej to nie ma zakalca (nie wiedzialam o tym i wszystkie babki wychodziły mi ciężkie). Krem zrobiłam w wigilię: ubiłam 500 ml śmirtany 36%+śmietanfix. Dodalam 250g mascarpone. Krem wytrzymał spokojnie nawet do drugiego dnia Świąt, z tym, że nie wystawiałam od razu wszystkich reniferów, tylko kilka ia uzupełniałam braki na bieżąco;) Jeśli komuś, tak jak mi, zostaną grudki od razu po zmieszaniu mascarpone z ubitą śmietaną - niech się nie martwi - rozpuszczą się.
-
2011/12/29 15:17:19
Zrobiłam te piękności na święta, zachwytów już nie mogłam udźwignąć, są przepiękne i pyszne! I właściwie to bardzo łatwe w wykonaniu, POLECAM wszystkim!! Tylko tej bitej śmietany, wychodzi jak na podwójną porcje ;)
-
Gość: amoratka, 87-205-253-80.adsl.inetia.pl
2012/01/01 14:07:54
moja przyjaciółka, gdy ich spróbowała ( a najpierw w ogóle nie chciała próbować, bo stwierdziła, ze są zbyt urocze żeby je zjeść ) to nie mogła się powstrzymać i zjadła w sumie 4 a nie jest fanką wypieków :) a ta masa mmmm... niebo w gębie :P pozdrawiam
-
2012/01/05 01:41:42
są zachwycające i na pewno kiedyś takie zrobię :>
-
2012/01/17 22:24:58
Pięknie wyglądają i aż szkoda ich zjadać. Zrobiłam takie na te święta, co były, wyszły wspaniale, chociaż muszę przyznać, że nie aż tak efektownie jak na zdjęciach :) jak na pierwszy raz wszystko poszło zgodnie z planem i to czego najbardziej się obawiałam, czyli ubijania bitej śmietany, poszło gładko i bez problemów. Smak wyśmienity, idealne do gorzkiej herbaty w zimowe wieczory z rodziną. Pozdrawiam autorkę bloga ! :)
-
2012/01/28 21:35:01
Cudne! Kurcze, sklepy już pozamykane. Jutro będzie bo składniki ;)
-
Gość: Sara, dkm147.neoplus.adsl.tpnet.pl
2012/02/12 16:05:28
pycha! :)
-
Gość: greese, 101-bi2-1.acn.waw.pl
2012/02/16 11:59:24
Witam,
babeczki robiliśmy dzisiaj z synkiem na jego urodziny do przedszkola,
moja podpowiedź, co do noska - my użyliśmy owoc granatu, super wyszło
- oczka zrobiliśmy z draży (kokosowych) brązowych, natomiast kropki na oczkach zamiast z ciemniej to zrobiliśmy z białej czekolady
- poroże - tak jak Pani użyliśmy precelków z Lidla (firma Circcus) idealnie się przełamywały.
Pozdrawiam
Beata
-
2012/04/07 11:03:53
Rudolfy piekłam w grudniu na święta i zrobiły furorę.
Nie dość, że pięknie wyglądają to jeszcze pysznie smakują!
Aż szkoda było ich zjeść, heh.

Oczy zrobiłam z draży mlecznych, nosy z wiśni, które zostały mi z wiśniówki.
A rogi standardowo z precelków.

zapodaj.net/e93223c81a38.jpg.html
-
Gość: Khaki, ip-47-39.zax.pl
2012/05/15 19:25:17
Mięciutkie i pulchne w środku, z chrupiącą skórką na wierzchu, pachnące cynamonem.
Krem nie za słodki, lekki, pasuje idealnie. Polecam nie tylko zimą, w wiosenne chłodne wieczory smakują równie dobrze - oczywiście wtedy nie dekoruję muffinek w taki sposób jak na zdjęciu :)
Za pozostawiony komentarz bardzo dziękuję :). Wszystkie uważnie czytam, choć nie jestem w stanie na każdy odpowiedzieć. Spam, komentarze obraźliwe, komentarze z wklejonymi linkami reklamowymi - będą usuwane.
Wszystkie zdjęcia są własnością autorki blogu. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i zgody jest zabronione.
reklama
  • zdrowa żywność
  • aledobre.pl
  • filiżanka.pl
  • Drożdże Babuni
  • archipelagpiekna.pl
  • kuchniefalcon.pl
  • banner
  • banner
Follow Me on Pinterest
Moje Wypieki on Facebook
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...